25.01.2022

Як виглядає ринок обсмажування кави в Україні – дослідження Poster

Дослідження українського ринку свіжого обсмажування кави підготував сервіс Poster.

«Ще десять років тому на всі українські кав’ярні припадало 4-5 постачальників свіжообсмаженої кави, а сьогодні їх кількість обчислюється сотнями. Основна причина такого стрімкого зростання – зміна споживчої поведінки. Українці дедалі частіше вибирають замість розчинної кави більш якісний зерновий продукт», – підсумовують автори дослідження.

Для дослідження виокремили вибірку з 30 компаній з обсмажування кави у 14 містах України. Більшість із них працюють у Києві (30%), Харкові (10%), Дніпрі (10%), а також компанії у Львові, Одесі, Івано-Франківську тощо.

Українські обсмажувальники пропонують у середньому 16 видів кави. Мінімальна кількість видів кави в асортименті – 5, максимальна – 47. Кілограм найдешевшої кави в асортименті коштує в середньому 390 гривень.

Ще кілька фактів із дослідження:

– 77% обсмажувальників мають власні кав’ярні. У середньому у обсмажки — 3 кав’ярні.
– Середньомісячний обсяг виробництва кави на одну обсмажку становить 1,75 т.
– На своєму ростері працюють 87% обсмажувальників, ще 13% орендують обладнання. Найчастіше використовують ростери марки Giesen (27%), Has Garanti (23%), Probat (13%), Toper (13%).
– 63% обсмажувальників мають свій інтернет-магазин, у якому можна купити каву.
– 97% обсмажувальників  пропонують помел кави на замовлення.
– 63% обсмажувальників кави пропонують безкоштовну доставку.
– 83% обсмажувальників продають каву оптом стороннім закладам та в роздріб гостям.
– 20% пропонують підписку на каву.
– 7% компаній не продають зерно всім охочим, а обсмажують каву лише для власних закладів.

Источник: blackfield.coffee

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *